innlegg


torsdag 22. september 2011

Lucie gjør ting hun KAN.. Shoppe ;)

Er det noe jeg virkelig kan, så er det å shoppe :)
Det har blitt endel shopping til mini-me såklart og ingenting til meg, bortsett fra en topp i ny og ne.
Bukser kan jeg igrunn bare drite i, for der er jeg altfor sær, og det er altfor deprimerende å prøve dem:P
Enten passer de i lengden, men da må man være str anoreksi. Om de passer i livet, så må man ha høyden til Gulliver i Gullivers reise. Så det er endten eller.. Men nå har jeg faktisk funnet meg en bukse :) Det tok 6 mnd og litt lugging i nakkehårene for at jeg skulle skjønne at jeg måtte få meg nye bukser:p Og det fikk jeg til til slutt. TTT

Men, igår... Da fikk jeg virkelig shoppet=) Ikke mye, men en stor ting:)
3 år tok det før jeg skjønte at speilreflekskamera er for spesielt interreserte. Jeg var det for 3 år siden, men ikke nå.
Så nå har jeg gått til anskaffelse av et rødt Nikon S3100.
Så langt er jeg igrunn ganske fornøyd. Har ikke fått testet det helt ut enda, men har tatt noen bilder av Scott'en såklart.
Slenger ut litt bilder i morgen om jeg husker det:)

Gratulerer med nytt kamera, Lucie...
Tusen takk, Lucie :)

3 kommentarer:

  1. Wow- Du imponerer! Jeg har lett etter bukser selv i en hel liten evighet, men det er håpløst!

    Stilig kamera du har kjøpt deg. Jeg har et ønske om at et lignende skal ligge under mitt juletre i år. Er så lei speilrefleksen som tar så mye plass i vesken. Det kameraet er jo Ole`s baby så da synes jeg at jeg kan få et eget :O)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, takk =)
    Er ganske fornøyd så langt med kamera!
    Stine; du må ha deg en baby...!!

    SvarSlett