innlegg


tirsdag 14. august 2012

Barnehage og fyll

Aktiv blogger, sa du...?
Nei, jeg vil ikke påstå det akkurat.

Det er mye og lite som skjer om dagen.
Scott har begynt å barnehagen :)
Forrige uke var vi der 3 dager på rad (tilvenning).
Utover det vil det bli tirsdager og torsdager + tirsdager og fredager.
Idag har vært en lang dag.
Ikke bare forsov vi oss til barnehagen, men jeg glemte nesten å hente ungen også :o
Vi ble enige om at jeg skulle komme kl 15:30 å hente han og da klokken var 1525 ringer frøken Maria meg og lurer på om jeg har hentet Scott enda. "Scott ja.. haha... han har jeg helt glemt"....
Sånn går det når man koser seg med tattoo-mekking på pcen :)

Speaking og tattoo!!
Torsdag er dagen for nytt kroppssmykke!
Denne gangen blir det charms rundt anklen, under rosen min.
Både gleder meg og gruer meg.
Gleder meg til adrenalinet og at det kommer til å bli knallfint,
men gruer meg fordi jeg vet det kommer til å gjøre vondt... slet litt med rosen,
så hvorfor skal det ikke gjøre vondt rundt anklen?

Helgen som var, var det også Svelvikdagene! :)
Det får'n si... Det ble fuuuuktig :D
Barnefar hadde Scotten hos sine foreldre, mens jeg hadde folk på plattingen :)
Vi koste oss masse før turen gikk ut til sentrum for å "drekka mer".
Dagen etter gikk til gatemarket i sentrum, nyheter om skamjuling av en gammel ungdomsskole-kompis, og litt filmer for å ikke sovne på sofaen. Det ble tross alt bare to timers søvn fra dagen før..
Rettere sagt; vi la oss 07:50 og våknet kl 10:00
Så kom Lørdagen... Oh lord. Lørdag..
Det ble ikke så intenst som på Fredagen, men det sier seg selv at vi ikke tok den helt ut på Lørdagen.
Mens vi sitter å prater ute på plattingen, hører vi sirener. Vi titter ut gjennom solseilet vi hadde banket opp, og der suser det en politibil med blålys, sirener og en helvetes fart forbi!
Vi tenkte at det sikkert "bare" var en ny slosskamp i Svelvik, og tenkte ikke noe mer på det.
Så hører vi helikopter, men skravler videre.
Vi sitter å prater om bilulykker da moren min ringer meg for å høre om Maria var kommet.
"Joa', hun er her hun, hvordan det?"
Nei, det hadde vært en bilulykke rett oppi gata for der jeg bor, så hun ville bare forsørge seg om at hun var kommet trygt hjem til meg.
Vi leser i avisene at ulykken er heftig.
4 gutter i midten av 20 årene var i bilen. 1 fastklemt, 1 ved siden av og 2 i sjokk.
Helikopterene vi hadde hørt, var jo selvsagt ambulansehelikoptere (2 stk).
Utover kvelden, nærmere bestemt i 01:30 tiden får vi høre at han som var fastklemt døde av skadene han pådro seg :( Gutten ble bare 24 år gammel.
 Det hele var så tragisk, at resten av den kvelden ble laber, hvilket er veldig forståelig. Vi hadde ikke akkurat lyst til å hoppe med hælene i taket mens den ene etter den andre, som akkurat hadde fått høre hvem som omkom, løp forbi oss og gråt.
Det ble også tidligere kvelden grunnet mange årsaker som blandt annet ulykken, sliten, mye hadde skjedd på to dager, lite søvn dagen før, og sengen var mye bedre å ligge på lørdag enn på fredag :p

Så nå sitter jeg her da og blomstrer mens jeg venter på at Torsdagen skal komme fort som ffff.
Det er egentlig bare 1 dag i mellom idag og torsdag, så skjønner ikke helt hva jeg klager over akkurat.
Så mens jeg bare blomstrer her, snoker jeg på nett etter diverse bursdagsgaver til diverse. Håper jeg finner noe, for det er så grovt mange som har bursdag i disse dager, og jeg trenger ideer....

*over og ut, kaffegrut*
(åhja.. kaffe ja... det har blitt min nye trend her i huset... I wonder why...)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar