innlegg


tirsdag 16. oktober 2012

!!Stress!!

Æsj.
Føler denne uken bare raser ifra meg.
Det er så mye som skjer hver dag.
Til å ikke være i jobb, så er det noe hele tiden.
Igår var det heldigvis innedag og hjemmedag, mens fremover nå blir det fullt kjør føler jeg.
Hvertfall i forhold til hva jeg er vandt til.
Idag skal jeg plutselig til tannlegen,
også er det familiekveld i barnehagen som jeg har deler av ansvaret for.
Det har vært planlagt i litt over en mnd,
men likevel kommer det som et slag i trynet,
nettopp fordi det har skjedd så mye annet at jeg helt har glemt det bort.
Og jeg hadde ansvaret for å skaffe ansiktsmaling og holde av dagene til barnefar og kjærste så de kunne være med å male små ansikter.
Den planen gikk rett i dass..
Så leser jeg en gammel mail i går kveld, og plutselig ser jeg at jeg har satt meg opp til å bake (???)
Ja jøss... Blir boller herfra hvertfall!!
I morgen er det nok en barnehagedag for Scottegutten, mens jeg skal på SU-møte på barnehagen.
Torsdag skal vi feire svigerfar sin bursdag og jeg ANER ikke hva jeg skal ha på meg.
Guttungen er enkel å kle, men kommoden min med klær i tilsier at jeg ikke har noe "pent" å ha på meg. Dilemma og stess!! Jeg har sikkert et eller annet, men hodet mitt forteller at jeg ikke har det :P
Så kommer fredag der guttungen skal hentes for da er det pappahelg,
mens vi her hjemme skal mekke ferdig skohylle, male lister, rydde og vaske.

Nei, i forhold til hvordan ting har vært den siste tiden der vi har hatt lite å gjøre,
så føler jeg at alt er skikkelig stress denne uken.
I tillegg henger Halloween-feiringen over hodet mitt.
Der har jeg jo et ansvar, siden det er jeg og ei til som står å planlegger dette her,
også kommer jo snart den fordømte jula!!
Enkelte julegaver er i boks,
men så er det andre gaver som jeg virelig ikke aner hvordan jeg skal få til.
Det går fort mot jul.
Det er 69 dager igjen til julaften, og den skal feires her!
Føler det er veldig greit at guttungen begynner i barnehagen 100% fra 1 desember,
for da har jeg masse av tid til å klargjøre julen her med pynt,
rengjøring og planlegging av hvor mange sitteplasser jeg trenger.
Det er ikke den største kåken her, men jeg SKAL ha jula hjemme i år!
Det er første jula i leiligheten til Scott og meg, og den skal jeg ha hjemme!
Enkelt og greit.
Og siden jeg ikke ere noen verdensmester på kjøkkenet, så tar alle med seg noe mat hver..
Så jeg har bestemt meg for at jeg godt kan stå å skrelle poteter i det uendelige, og stå for tyttebærsyltetøt, surkål, rødkål og sånne minikålhoder som jeg aldri husker navnet på...

Jeg gleeeeder meg til denne uka er over,
til halloween er over (som forøvrig skal feires 3 nov)
for da kan jeg bare begynne å planlegge EN ting og ikke 1000 andre ting!
Så på en måte håper jeg disse 18 dagene går sabla fort, men på en annen måte bør det gå jævlig tregt så jeg rekker å få ordnet det som skal ordnes før halloweenfeiringen!

!!stress!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar