innlegg


tirsdag 5. juli 2011

Ocean Wonders...

På søndag kom jeg over en kjekk liten sak på Fisher Price sine sider. 

Fisher-Price Ocean Wonders Soothe & Glow Seahorse

Vi har "slitt" litt med å få guttungen til å sove om natten. 
Han sovner på meg etter å ha spist, og våkner når jeg legger han, 
og da er han lys våken og ligger å skravler og vil ikke sove på en stund etter det. 
Vi prøver å få han til å sovne ved egen hjelp, 
så han ikke skal bli så avhengig av å bruke oss,
men det har ikke alltid vært like lett.
Ei heller er vi tjent med det.
Så da kom jeg over denne søte lille sjøhesten her.


Den er jo kjempe søt, og ikke minst, sikkert veldig praktisk. 
Ikke er den så forbanna dyr heller. 
Og Fisher Price er jo kjent for å ha ganske bra produkter.

Den funker slik at, du trykker på magen hans, og da vil magen lyse i mørket,
også spiller den noen "lullaby's" med litt "sjømusikk".
Slik holder den på i ca 5 minutter, og da fader den ut og slukker.
Når den fader av, vil også babyen fade inn i god søvn. 


Jeg gleder meg max til den kommer i posten.
Vet ikke helt hvem som får mest glede av den jeg, 
men jeg håper guttungen liker den også :)

Vi har masse fra Fisher Price som vi har arvet, og er super fornøyd med alt.
De har virkelig god peilig på leker og andre nyttige ting til barn. 
Uten tvil, beste barnemerket på markede =)

Har du/har du hatt noen FisherPrice produkter du ikke kunne vært foruten?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar