innlegg


fredag 29. juli 2011

Det er nå vi må vise hvem vi er!

Jeg vet ikke hvor glad jeg kan bli for at det er sol og sommer jeg, men mest av alt,
er jeg så glad for at det går så bra med lillebror!! :)
Jeg er så takknemlig for det livet jeg har!
Til tross for alt vondt som har skjedd de siste 6,5 årene,
så gleder det meg at jeg har det livet jeg har.
Den familien jeg har. Kjærste og sønn!

Jeg gleder meg over all den kjærligheten vi kan gi til hverandre, selv i sørgende stunder.
Selv i triste og vonde tider.
Jeg er så evig takknemlig for at vi kan vise den kjærligheten vi har til hverandre
og være stolte av å vite av hverandre.
Være stolt av å vise følelser, fortelle hvordan vi har det, snakke om vanskelige ting,
vise at vi gråter, men også at vi kan le og smile over alt det gode!

Det er nå vi må være åpne og snakke ut.
Være åpen for løsninger, meninger, uenigheter.
Det er nå vi må være ærlige og fortelle verden hvordan vi har det,
føler og hvordan vi opplever ting.
Vi kommer ingen vei ved å tie.
Ei heller kommer vi noen vei ved å ikke vise sorger på lik linje som glede.

Vi har hverandre, og vi kan prate sammen som en nasjon.
Vi trenger ikke å krige for å vise hvem som er sterkest.
Ei heller trenger vi å kritisere andre eller fortelle andre hva de skal gjøre
fordi noen andre ikke liker det de gjør.
Det er nå vi må være åpne for muligheter.
Det er nå vi må vise hvem vi er!




9 kommentarer:

  1. Sant jenta mi. Jeg er stolt av deg :)
    Klem fra mamma.

    SvarSlett
  2. Utrolig blogg, Kloke ord du skriver her :) Klem <3 Cathrine

    "We cannot go backward. We cannot erase time and events. But we can go forward, hand in hand, hope in our hearts, and love lighting our way." — Sharon Shinn

    SvarSlett
  3. Tusen takk, Cathrine. Og helt riktig det Sharon Shinn sier!

    SvarSlett
  4. So true vennen ;o)

    SvarSlett
  5. Å HERREGUD jeg fikk kommentert!! Hva skjedde? Jiippii! Som du kanskje skjønner så var "so true" kommentaren min! Er i ekstase nå ;O)

    SvarSlett
  6. Hva i all verden! Dette er jo en sensasjoooon! =) Nå må jeg bare vite hvem anonym er fremover da... vet jo at det er deg nå, men kjekt fremover :P

    SvarSlett
  7. Skal klare å skrive at det er meg under innleggene jeg vennen, slik at hvis andre kommenterer med anonym så klarer du å se forskjell ;o) -me- er meg;o)

    SvarSlett
  8. jeg har falt litt av bloggverden og kom tilfeldigvis over dette på bv

    det var ikke gøy å lese!!
    men var god å lese lenger ned på tråden, og på siden din at det går bra med han!!

    ellers ser jeg at poden begynner å bli stor :)
    koselig

    SvarSlett
  9. Ja du er like aktiv som meg her inne;) Hhehehehe...

    SvarSlett