innlegg


onsdag 4. januar 2012

Godt nyttår, alle sammen =)

Ja, da er vi godt igang med 2012 :)
Føler på meg at dette blir ett bra år =)
Først og fremst er det flytting på gang! Jeg får, 7 januar, greie på hvilken dag jeg kan flytte. Om det blir 15 januar eller 1 februar.
Uansett dag, så blir det 1års feiring av Scott i ny leilighet! Gud, som jeg gleder meg :) (Bilder kommer, so stay tuned)
Jeg skal også bli flinkere til å blogge. Når jeg får flyttet på meg, blir det kanskje litt mer å blogge om også regner jeg med :)

Håper alle har hatt en fin jul og en heidunrande nyttårsfeiring!
Måtte 2012 bli knall for alle sammen :)

3 kommentarer:

  1. Jeg håper du har rett om 2012. Du fortjener et supert år :O)

    SvarSlett
  2. Det blir mer blogging når jeg får flyttet helt =) Holder på å flytte nå, så da blir det både masse bilder og mer skriblerier fra meg :)

    SvarSlett