innlegg


mandag 30. januar 2012

Jeg har badet.... med klær på

Ughh, idag har dagen gått treeegt.
Det har vært en lang dag med mye å finne på.
Vi startet dagen med besøk av mamma og mormor en liten tur, hviling på Scott i 2,5 time faktisk. jeg måtte vekke han av alle ting. hehe
Etter lek og morro dro vi en tur i butikken og rakk å komme inn døra før et nytt besøk dukket opp på døren.
I 19 tiden ble Scotten badet. Det resulterte i at jeg også badet (på utsiden av badekaret vel å merke, for han spruta så masse vann), så jeg måtte jo skifte hele habbiten..
Scotten ble lagt, og atter en gang banker det på døren.
Min fantastiske lillebror som jeg så kjært har skrevet om tidligere og han samboer.
Kvelden gikk da til å spille Dominion :) Skikkelig nerdespill, men jeg liker'e =)


















x-antall kopper med kakao m/ marshmellows ble drukket, og nå sitter jeg som et slakt på sofaen mens Wallander pryder TVen.

I morgen bærer det nok et besøk fra Lillebror og hans samboer. De skal sove over til Onsdag:) Blir koselig.
Også kommer lille-lillebror som ikke er så liten lenger... Han er jo over et hode høyere enn meg, til tross for at han er 15 år yngre enn meg.. RAN!!!!

Store planer for helgen er det også.
Lørdag blir kosedag, og søndag blir det bursdagsinnflyttningsselskap.
For gjett hva... I morgen er jeg nok en dag nærmere 30..... Fader altså... I morgen er jeg ikke lenger 28 år :o For noen frekkheter.. Jeg liker det rett og slett ikke...
Så i fryt for å skape negative energier videre om hvor deprimerende det er å bli 29 år, så runner jeg av med et lite vink fra meg i go'sofaen =)

2 kommentarer:

  1. Å huff... ja, du blir 30 til neste år du... Ja da er det jo bare å håpe at verden går under i år alikevel da... :p Det finnes jo ikke håp på andre sida av nytt år... hehehe....

    Menne... Han lille-lille broren din er ikke såååå høy... jeg rager jo ett par huer over deg (hvem gjør ikke det lissom), og JEG har en lillebror, 15 år yngre, som er et helt hue høyere enn meg!!!!
    Slå den du!

    Da hadde du blitt liten da :p

    SvarSlett
  2. Menne... Tidlig enda ja... Var så opptatt med å mobbe deg for neste år at jeg glemte i år...

    GRATULERER MED DAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett