innlegg


tirsdag 16. august 2011

Lillebror og Utøya (avisintervjuene)

Det er over 3 uker siden massakeren på Utøya, og det er fortsatt helt absurd å tenke på hva som har skjedd.. Jeg prøver å danne meg bilder for å forstå bedre av hva lillebror har opplevd, men det er så fjernt og vanskelig.

Det har vært en del presse som har vært nyskjerrig såklart, og har nå blitt intervjuet av 4 forskjellige aviser.
Så langt er det  Drammens Tidende og Tønsberg Blad som har kommet ut med intervjuet.
Etterhvert kan jeg fortsette med å skrive litt om min opplevelse igjen av det hele.
Det har vært vanskelig å ikke kunne skrive og dele hva jeg føler.
Det er som sagt lettere å skrive enn å prate om det, og siden jeg ikke har fått skrevet noen ting, så har jeg stengt alt av følelser inne, og det er overhodet ikke bra. Blir godt å kunne skrive litt igjen!

Klikk på bilder for å lese saken:


Drammens tidende













Tønsberg Blad

4 kommentarer:

  1. Sterk lesning. Du har en sterk og flott lillebror Lucie. Den kampviljen han viste er en stor inspirasjon.

    SvarSlett
  2. Så han på forsiden av Dagbladet i dag også! Sterk bror du har :)

    SvarSlett
  3. Stolt av GM, deg og familien deres <3
    Godt du endelig kan skrive igjen. Det er nok bra for deg!

    SvarSlett
  4. Er veldig deilig å kunne vite at jeg kan skrive igjen. Det nytter ikke for meg å prate, når jeg har vanskeligheter for å sette ord på ting uten å måtte ta mange pauser og forklare på nytt hva jeg mener. Da er det greit å kunne skrive, se over, endre og dele :)

    SvarSlett