innlegg


fredag 26. august 2011

Lite blogging i det siste...

...så jeg får bare beklage det altså ;)

Det har skjedd både mye og ingenting i det siste.
Nå står navnefesten for tur. Den kom virkelig brått på midt oppi alt annet.
Hadde satt dato etter å ha utsatt et par ganger, så skjedde 22/07-11 og plutselig var navnefesten rett rundt hjørnet:o
Må jo bare få planlagt den.
Den kom så brått på at jeg ikke ratt å skrive innbydelser og sende dem engang, så alt har gått pr tlf av alle ting. Det er vel det som er "moderne" nå til dags:p

Kaker er i allefall bestilt, lokale er leid, klær til Scott'en er funnet frem, gjester er invitert.
Nå gjenstår det bare å fikse bordkort, blomster, pynt, antrekk til mor og far og få alt vel overstått.
Gleder meg til å planlegge nye ting :)

Nå om dagen skjer det ganske mye.
Barseltreff, drammensturer, shopping, babysvømming og mye fremgang i guttungens utvikling.
Han runder straks 6 mnd alt. Herregud som tiden flyr!!
Snart i krabbestadiet, spiser masse morsomt fra Nestle glassmaten og kommer med nye lyder hver eneste dag:)
Nå er han blitt skikkelig forkjølet. Snørrete, renner fra øyet og tørrhoster.
Stakkars lille guttekluskebassen til mamma <3

Lillebror går det også greit med. Han blir stadig sterkere, selv om dette er vanskelig å leve med.
Sånn er det helt sikkert med de andre Utøya-ofre også vil jeg tro, men vi må alle ta tiden til hjelp og motta all hjelp man kan få. Benytte seg av de godene man kan få for å få ett bedre liv!
Lillebror har ståpåvilje og er sta som pokker, så dette kommer han seg greit ut av.
Selv om skaden har skjedd og alltid vil være der, tror jeg han kommer til å klare seg kjempe bra!

Ellers er det ikke så mye nytt som skjer.
Til Mandag er det ny babysvømming. Det var kjempe stas forrige gang som også var første gang:)
Guttungen koste seg glugg, og det gjorde mor og far også:)
Tirsdag er det nytt barseltreff. Det gleder vi oss masse til såklart:)
Scott'en koser seg med de andre barna, mens mor sladrer med de andre mødrene. Herlig gjeng!!

Håper alle koser seg i sommer, sol og rein og forbereder seg på at høsten kommer sakte men sikkert!
Jeg driver å vurderer om jeg skal anskaffe meg en kosedress.
Nå har jo guttungen fått kosedress fra Lindex, så da må vel jeg også ha...?





1 kommentar:

  1. Mye mer måtte rives ja.. du kan se bilder av det på face, på mobil-opplastninger! Har kommet "langt" da i forhold til at så mye måtte rives. Mannen har vært flink :)

    SvarSlett