innlegg


onsdag 21. mars 2012

Joy to the world!...Treningsøkter og voksesmerter i munnen!

Ja, så var det den bloggingen da... ;)
Det er alltid like lett å si en ting og gjøre noe helt annet kjenner jeg, og hvertfall når det kommer til bloggen.

I det siste har det ikke skjedd stort annet enn at jeg har tatt tak i nakkeskinnet mitt (og der er det ganske mye å ta tak i skal jeg si dere), for nå har jeg funnet frem målbåndet og begynt å måle meg selv :o
Ikke hvor kort jeg er, for det får jeg desverre ikke gjort noe med, men derimot volumet av de stakkarslige 156,5 lange centimeterene derimot...der er det masse som kan gjøres med ser jeg.
Og siden jeg ikke eier så mye som en badevekt, så slipper jeg å se på de tallene der :p

På gjesterommet står det en Elipsemaskin å roper på meg hver dag mens guttungen sover.
Og da blir det gjerne 30 min med hard økt på den. Og litt egentrening som situps, luft-hoppe-tau og luft-rockering :)
Jeg har nettopp startet for fult med å trene igjen, og jeg må si at det er utrolig godt.
Skulle gjerne hatt litt mer energi etter treningen, men det får bare gå :)
Det føles sikkert mye bedre når jeg ser at jeg ikke må dra ut hele målebåndet for å måle meg, for innimellom føler jeg at målebåndet er altfor kort....

Ellers er det ikke så masse som skjer. Scottemannen driver på med (ikke mindre enn) tre tenner om dagen, så kveldene går til å gå inn til han og smøre på litt dentinox og "krangle" med han for å få han til å sovne igjen. Dette skjer da 3-4 ganger mellom kl 20:00 og 24:00.. .Sånn ca en gang i timen om ikke litt mer.. Derimot har han (bank i bordet) begynt å sove hele natten igjennom når han har de øktene. Ubeskrivelig slitsomt, så jeg vil ikke påstå at med gledeshyl ser frem til når han begynner med gjeksler :o

Nå er det dags for å vekke gutteklusken, også turer vi ut en tur i den knallfine været =) Vi skal kjøre buss nemlig! =)
Ha en strålende dag i det kjempe fine været.
Måtte resten av uken og resten av året bli like fin som denne :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar