innlegg


torsdag 21. juni 2012

En sjelden, men dog en oppdatering herfra.

Det går så lenge mellom hver gang jeg blogger om dagen at dere glemmer hver gang hvem jeg er...:p
Det har ikke skjedd så mye den siste tiden, sånn egentlig, bortsett fra at kjøkkenvinduet mitt i borte, byttet med skyvedør, og snart kommer plattingen på plass, og da skal dere se at jeg er igang med seriøs blogging igjen :) *planer*

Den siste tiden har tankene faktisk vært veldig bra i forhold til hvordan jeg slet før og rett etter lillebror vitnet mor Breivik.
Tankene er der jo såklart hver dag, og jeg rømmer fra skudd hver dag i hodet mitt, men etter å ha sett Breivik i øynene, ufarliggjort han og gjort han til en "ikke-eksisterende-mann" har tankene blitt noe bedre.
Det er mange andre tanker som surrer og går i hodet mitt, men dette er tanker jeg helst ikke ønsker å dele på bloggen da disse er ganske personlige, men de er ikke farlige heldigvis :) Jeg liker dem i allefall, og kanskje...KANSKJE vil dere en vakker dag få vite hva det dreier seg om, men sånn som ting er nå passer det seg ikke å dele det med resten av verden.

Scott har begynt å gå en hel masse. Det er minimalt med krabbing, og det vet mor å sette pris på når hun må flytte alt opp i høyden... :)
Det er ikke lenge til han begynneri barnehagen heller. Han begynne 1 august, og da er han der onsdager og fredager i første omgang, så får vi se om både han og jeg vil ha han der mer enn to dager i uken :)

Til dere faste som jeg leser bloggene til (dere vet hvem jeg er), beklager at jeg ikke kommenterer så ofte, men relax; jeg leser bloggene deres så fort det er oppdateringer der :)

Til uken som kommer; mer bloggen.
Dere som har meg på face og mobil; minn meg på det :)

*Over og ut, kaffegrut*

2 kommentarer:

  1. Hei på deg!

    Så spennende med planer :)
    Godt det går bedre med deg!!

    Ha en herlig Torsdag,
    jammen snart helg igjen gitt!
    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk =)
    Jeg gleder meg masse til planene mine, og jeg håper det blir like fint som det er i hodet mitt :)
    Ha en super Torsdag du også, Jatte =)

    SvarSlett