innlegg


onsdag 23. mai 2012

En liten oppdatering herfra :)

Er sommeren kommet for å bli denne gangen eller?
10 dager frem i tid er det meldt knallvær og varme grader! Det liker vi.
Så  mye at det blir en liten tur ut hver dag:)

En liten oppsummering herfra:
17 var en suksess. Guttungen storkoste seg på lekeplassen med syklene på skolen. Hvilket endte opp med at vi dagen etter, på vei til Scott's farmor og farfar, kjøpte både hjelm og sykkel.
Han har ikke helt skjønt at han kan sitte og trå samtidig, men han liker å sitte på den, eller bruke den som "gå-sykkel"
Vi endte opp med en liten trehjuling med dyttestang bak :) Han digger den!

Glenn-Martin er ferdig med å vitne, så vi sverer alle mann og damer :) Nå kan vi endelig begynne å se litt fremover igjen!! Og mange positive ting skjer i fremtiden som vi godt kan komme tilbake til :)

Jeg tar meg stadig i nakkeskinnet med å få trent. Nå er jo pulsklokke og masse treningstøy i hus, så jeg kan jo ikke stoppe nå.. Jeg har fortsatt noen kilo og centimetere som skal bort, og jeg jobber hardt for å få det til.
Nå står vekta litt stille, men jeg gir meg ikke.
Idag har jeg gått en bitteliten tur og forbent 200 kcal, også blir det en liten tur til butikken etterpå, så da blir det helt sikkert mindre kcal på denne stakkarslige kroppen :)

Mamma hadde bursdag igår også! Ble det en liten bursdagsgave på henne? Det gjorde det :)
Vi tok henne med på Starlight Tattoo i Drammen. Der fikk hun ny tattoo på armen. Samme rose som jeg har på leggen, samt samme skrift; "Mitt lille land"
Hun ble storornøyd, og det gjorde vi barna også! :)

Til Søndag går turen til Tusenfryd! Det skal bli så gøy.
Vi tar med Scottemannen, så får vi se om det kanskje blir noen kjempe barnekaruseller på oss :)
Skal bli gøy å ta turen til Tusenfryd igjen. Har ikke vært der på mange år, så blir spennende å se hvordan det har blitt der nå :)

Håper alle har supre dager i sommersolen! :)

*Over og ut, kaffegrut*

2 kommentarer:

  1. Høres ut som dere koser dere om dagen!
    Skal kose meg jeg også, bare jeg blir ferdig med eksamen, sånn at jeg får den børa av skuldra!

    Kos dere masse i varmen!! :)

    SvarSlett
  2. Vi koser oss max :) Nå har jo guttungen fått seg plaskebasseng og greier, så nå tar vi helt av :)
    I morgen går turen til Tusenfryd, så da blir det sikkert noen artige bilder :)

    SvarSlett