innlegg


mandag 7. mai 2012

NRK-kjendis

I allefall for noe og i allefall i Vestfold ;)
Onsdag forrige uke ble jeg intervjuet i forhold til mangel på oppfølging til søsken 22 juli.
HER kan dere lese intervjuet, og ønsker du å HØRE intervjuet der det blir sagt litt mer, så send meg en mail ( a-fare@hotmail.com ) så kan jeg sende radioopptaket.

Idag ble det svært lite med trening desverre. Er ikke helt i slag idag kjenner jeg, men steppemaskina har kommet i hus, nytt treningsapparat kommer ihus i morgen (eller onsdag), og DET gleder jeg meg til <3

Ellers er det ikke så mye nytt fra igår igrunn. Guttunge har gått litt mer idag. Han begynte å smågå noen få skritt forrie-dagen, og bittelitt hver dag siden det. Målet mitt nå er at han ikke skal krabbe i finstasen på 17mai (A)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar