innlegg


lørdag 25. juni 2011

Høygravid + magebilder

Originlt skrevet 24 januar 2011

Termin: 05.03.2011
På vei: 34+5

Igjen til termin: 5 uker og 4 dager = 40 dager igjen
Kjønn: Gutt =)
Utålmodig: Innimellom er jeg det. Spesielt når jeg kler på meg. Savner å kunne kle på meg på 2 minutter:P
Navn: Vi vipper, men tror vi har bestemt oss. Står mellom 3-4 navn :)
Vektøkning: totalt: + 8,5 kg
Strekkmerker: Ett par på magen, men smører og smører i håp om at det ikke skal komme så mye
Hevelser og vann i kroppen: Litt i bena bare.. Støttestrømper brukes daglig :P
Hodet ned: Hodet ligger godt plassert i bekkenet, men ikke festet enda.
Aktivitet: Hele dagen, og gjerne når jeg bruker magen som bokstøtte når jeg leser på sengen:P
Tungt: Det begynner å bli ganske tungt å flytte seg fra den ene siden til den andre når jeg har lagt meg, så må ta en liten pustepause på halvveien.. Samme gjelder når jeg skal legge meg på sofaen. Det er altfor slitsomt..
Kynnere: Ikke så mye nå, men jeg har sluttet å kjenne at de kommer og at de er der. Beste måten å kjenne de på, er når magen er steinhard..

http://oi53.tinypic.com/2m2jaqv.jpg
Hode festet: Ikke helt, men ikke lenge igjen nå:)
Barnerom: Blir ikke noe ordentlig barnerom før han er ett par mnd gammel. Men soveplassen hans er ferdig planlagt. Nå er det bare å skaffe seg sengen og tilbehøret :)
Utstyr: Foreløpig mangler vi bare seng, men det kommer nå snart. Samme gjelder vippestol og annet sengeutstyr.
Sulten: tja. Ikke noe mer enn normalt faktisk..
Matkick: Jeg hadde en periode med tyttebærsyltetøy til absolutt alt av middag, men det har dabbet ganske kraftig faktisk.
Plager: Bekkenet... Ryggplager konstant og litt nedpress innimellom. Kjennes ut som en strikkepinne som er på vei ut:P
Humør: Opp og ned. Hormonene er på plass i allefall.. og jeg har begynt å bli ekstremt morragretten:o
Sykehusbaggen: Den er påbegynt i allefall:P
Høygravid: Høygravid idag! =)  40 dager igjen til termin <3
http://oi53.tinypic.com/6xvs6q.jpg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar