innlegg


lørdag 25. juni 2011

Termin i morgen :o

Originalt skrevet 4 mars 2011

Da er det klart da... I morgen er det 5 mars og termindatoen er på plass...
Foreløpig er det ingen tegn til at arvingen har tenkt seg å komme ut med det første, så det blir spennende å se hvor mange dager jeg går på overtid, og om jeg "rekker" å komme meg til JM-time på mandag.
Helgen kommer til å gå stille og rolig for seg vil jeg tro.
Siste finish på soverommet, klesvask og latskap høres ut som en god plan også..
Må si jeg gleder meg til jeg er ferdig med svangerskapet.
Kunne kle på seg ordentlig, komme meg opp av sengen på normal måte, sove på venstre side uten at hofta klikker.
Nå begynner jeg å gå rimelig lei av å ligge på høyre siden.
http://oi52.tinypic.com/ru8x05.jpg
Nok ett tegn fra meg om at jeg fortsatt er her å ruger....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar