innlegg


lørdag 25. juni 2011

Vannet gikk idag!!!! =D

Og det er ikke tull engang...
Jeg var hos JM idag kl 15 og fikk akupunktur. Da vi satt oss i bilen og skulle kjøre ut av parkeringsplassen begynte jeg å lekke..
Trodde først det bare var slim, men så kom det bare mer og mer, så sier at vi må stoppe, så jeg får kommet meg inn til JM igjen og kommet meg på do og tatt på meg bind...
Så vi kjører de få meter'ne tilbake og durer inn..
JM ville se på dette såkaldte slimet, og hun så fort at det var vannet som var gått..

Hun ringer føden og sier ifra at vi kommer, sjekker meg som på vanlig kontroll, 40 min etter forrige sjekk, og bare på de 40 minuttene hadde hodet festet seg :)
Vi drar derfra og reiser fort hjemom for å hente fødebagen sånn tilfelle vi måtte bli der, og durer videre til føden på sykehuset.
Kommer inn og får tredd på dette beltet som måler hjertelyden til arvingen og måler rier..
Hjertet var kjempe fint, ingen rier, så ble jo såklart sendt hjem igjen.
Men jeg ble da sendt hjem med beskjed om å komme tilbake igjen i morgen kl 8 og da blir jeg satt igang:)
I morgen er det 3 dager på overtid og kvinnedagen.. Artig:)
Så i morgen skjer det!
Jeg fortsetter å lekke mens jeg sitter på tisselaken og håndkle i sofaen.
Skal straks i dusjen og legge meg for natten.. Spørs om jeg får sove inatt altså. haha..
WISH ME LUCK!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar