innlegg


søndag 26. juni 2011

Jeg har vært på fuglejakt...

Originalt skrevet 9 april 2011

Idag har Scott og jeg gått tur i det fine været!
Vi har laget vår egen lille rute når vi går, så da tråkker vi ca en times tid.
Kan ikke gå så veldig mye lenger heller mtp keisersnittet og bekken som ikke er helt på plass enda.. Merker godt at jeg har hatt bekkenplager for å si det sånn...
Da vi snudde og gikk tilbake igjen, hørte jeg en merkelig lyd fra fjellene på venstre side på bildet..
Hørte jo at det var en fugl, men det lagde så merkelig lyd, så jeg ble stående å høre etter og se meg rundt..
Trodde med en gang det var noe skjult kamera med en gang.. Det var jo så ekstremt merkelige lyder også..
Etter 2 minutter begynte fuglen å fly.. Svææær jævel!! ØRN liksom?? Ikke pokker.... Her ute?
Jeg gikk mot dit han fløy og hørte etter en gang til... Skikkelig fuglejakt. haha..
Kikket etter den, men neida.. Ingen ørn... Da den fløy igjen så jeg klart og tydelig at det var ett svært beist av en ravn..
Men så mange rare lyder da gitt...
Tok lydopptak og gubben syntes det hørtes ut som en jungel... hehe...
Scott koser seg i vognen=)
http://oi52.tinypic.com/23tl5j9.jpg
I morgen er det forhåpentligvis like bra vær så vi kan gå på nok en fuglejakt. haha..
I morgen kommer også svigers en tur på besøk, også er det konsert med korpset..
Nesten litt flaut å si, men de er faktisk flinke.
Mamma er med i slagverkgruppen, og jeg må jo støtte opp.
Pluss at det er jo tross alt korpset som holder Svelvikdagene igang, og det må man støtte såklart =)
Håper alle har hatt en strålende dag og kost dere i det fine været=)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar