innlegg


søndag 26. juni 2011

Snakker om pluggen

Originalt skrevet 12 april 2011

Jeg må skjerpe meg når det gjelder denne bloggingen altså.
Jeg kan ikke si at jeg liker å blogge når det går mange dager mellom hvert innlegg...
Det er tull!!
Igår var Scott og jeg på helsestasjonen igjen for veing, og nok en gang har han gått opp masse til å tro at jeg har enten fløte eller kraftfòr i pattene mine...
Sist veide han 3645g... Nå veier han hele 4560g!!!
Så statestikker viser:
Fødsel 8 mars: 2785g
12 mars: 2700g
28 mars: 3645g
11 april: 4560g
Nesten 2 kg opp på en mnd det!!!


Idag har Scott trent litt nakke også!
Vi kjøpte jo en babygym fra Lamaze i jula (brukt gjennom finn..no) der han kan trene nakken sin. Prøve den første gang idag, og han var kjempe flink!!
Har trent litt nakke tidligere, men bare på bryst og litt på sofaen..
Babygymmen var helt rå..
Var litt skeptisk til den i starten, men han var kjempe flink, og mamma er kjempe stolt <3
<br/><a href="http://oi55.tinypic.com/2vis0nc.jpg" target="_blank">View Raw Image</a>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar