innlegg


lørdag 25. juni 2011

Nescafè Vanilla i finværet.

Jeg kan ikke få sagt det mange nok ganger, men Nescafe Vanilla er verdens beste kaffe.
Og i verdens beste kopp også <3
http://oi56.tinypic.com/x1c08m.jpg
Og hva gjør jeg med verdens beste kaffe i verdens beste kopp i verdens beste vær?
Jo, jeg sitter inne å mekker blogg...
Jeg mangler fortsatt en liten kategori på bloggen, men den får ikke lov til å komme før jeg har Corel på plass på PCen, så en liten "overraskelse" ligger på lur ;)

Daddy-cool sitter å leker med Scott og panda. Og når panda kommer frem, kommer verdens herligste smil! Smilet til arvingen kan smelte ett hvert hjerte og sjarmere de aller fleste i senk.
http://oi51.tinypic.com/2v0c3mp.jpg
Hva dagen bringer idag er det ingen som vet, men vi må jo finne på noe i det fine været. Kan jo ikke bare sitte inne å mekke blogg og leke og tulle med Scott'en vår. Prøve å komme oss ut i det fine været. Det hadde nok ikke gjort noe. 

Håper alle får en fin dag idag.
Hva er planene deres for idag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar