innlegg


lørdag 25. juni 2011

Svarene på graviditets-testene mine...

Originalt skrevet: 3 juli 2010

Jeg lovte dere at jeg skulle fortelle i går kveld, men jeg var så sliten, også er det jo tofte-dagene, så da må man jo ut å skjekke livet, møte venner og nye folk :)
Og som dere sikkert har skjønt, siden jeg ikke har kommet med resultatene med en gang,
så er jeg altså gravid!
Jeg testet postiv test da jeg kom hjem fra jobb, morran etter, og hos legen samme dag. Tre positive tester!!!
Er litt over 5+2 uker på vei, og koser meg som nygravid! <3
Vi skal på den første svangerskapskontrollen 19 August. Da er jeg tre mnd akkurat på vei, så da er hele den kritiske perioden over heldigvis. Gleder meg masse til det! =) Selv om jeg ikke har noen følelse på at jeg kommer til å miste...
Jeg mister ikke :)
Vi har også bestemt oss for å ikke holde det skjult heller. Ser ingen grunn til holde borte en så stor glede.
Vi har fortalt hele familien, stort sett alle venner, men noen gjenstår jo.

(Den øverste tok jeg sent på dagen. Den nede tok jeg på morran)



Jeg velger å offentligjøre graviditeten her på bloggen før jeg tar den på facebook. Det vil vi gjerne gjøre samtidig, og det skjer da på søndag når vi kommer hjem fra Tofte!

Håper alle har en strålende helg!!
Skal ikke se bort ifra at det kommer en ny kategori på toppen her snart også! =) hehe...
Så da skjønner alle hvorfor jeg har holdt meg litt tilbake på bloggen! :)

P.S. JEG ER GRAVIIIIIIID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar