innlegg


torsdag 18. april 2013

Det jeg gjør, får jeg tilbake i kjærlighet

Vi fortsetter med å glede både oss selv og hverandre.
Idag er egentlig spørsmålet "hvordan ser din glede ut", men da svarer jeg akkurat det samme som igår, bare at det som er på innsiden trenger seg ut på utsiden..
Så jeg rett og slett hopper over det spørsmålet og over på neste:









Hvem er ansvarlig for min glede?
Her kan jeg like gjerne skrive Scott og Even, men det er ikke helt sant.
Skal jeg være dyp og smart og sånn, så er det faktisk meg som har ansvar for min glede.
Jeg, meg selv og ene alene.
Joda, Scott og Even er en stor glede i livet mitt, men hadde det ikke vært for at jeg er her, tilstede og gjør de tingene jeg gjør, så hadde ikke de gjort noe for å glede meg.
jeg er ansvarlig for min glede! Enkelt og greit! :)
Men hva jeg gjør som gjør dem glade, som igjen kan glede meg, det aner jeg ikke.
Men, jeg vet jeg har gjort en god jobb med sønnen min, når han kommer bort til meg, gir meg en snørrete og saftig nuss på munnen og sier "estei deg, mamma"
Det betyr rett og slett at jeg har gitt såpass mye glede til min sønn som igjen kan vise sin glede og lykke til meg.
Alt jeg gjør er til glede for alle andre rundt meg og da får jeg like mye glede tilbake. <3

Så hvem er ansvarlig for din glede?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar