innlegg


tirsdag 9. april 2013

Periodeblogger

Har jeg blitt en sånn periodeblogger?
Nå er det altså.... ja, jeg har ikke skrevet noe siden i fjor.. 15 uker siden omtrent.. Det må det bli en slutt på.

*det sier jeg igrunn hver gang, men nå skal jeg altså prøve. Bli flinkere til å ta bilder og dele de, skrive oftere, dele hverdagen min og rett og slett få oppmerksomhet :p


Det har vært mye som har skjedd siden sist.
Nyttårsaften ble feiret med Even og Scott og beste Maria og Ronny. Vi kosa oss masse med god middag som Maria hadde laget, Scott ble vekket i 23-tiden og det ble lys-lys bang-bang på den altfor tåkete himlen.
Det var igrunn lite imponerende denne gangen også som alle andre tåkefylte nyttårsaftner.
Til gjengjeld var det alt i alt en kjempe koselig feiring, og ikke minst; Even fridde på en nokså ærlig og klønete måte... Så nå har vi satt en dato, forlovelsesringene er på plass, kirken er bestilt, lokalet snakker vi fortsatt om, kjolen er bestemt, dress er bestemt, forlovere, gjester, invitasjonsideer mm.
Jeg har alt vært å prøvd kjole og vet hva slags kjole jeg skal ha, så nå er det full skjerpings med trening, så nå har vi bestilt oss 1 års trening på det lokalet treningssenteret på bøgda :)

Det neste på agendaen, 31.01 ble a'mor 30 år.. Det var en tøff og tung dag.. å avslutte det å være i 20-årene. Men det gikk fort over, for neste der igjen, så var det å planlegge bursdagen til Scott.
Han ble jo 2 år 08.03. Stooor og fin gutt =)
Scott er litt over middels glad i Lynet MacQueen, så han fikk ha "nynet" bursdag.
Det ble lynet duk, tallerkner, kopper og servietter med lynet. Og han fikk masse fine bursdagsgaver fra alle kanter :)
Bortskjemt liten 2åring :)





Nå i april blir det tur til Eidene med 22-juli støttegruppa.
Blir koselig med en liten "ferie" som langt ifra blir en ferie, for der er det fullbooket på timeplanen. :) Men godt å komme seg litt bort, det ska'n ha :) Vi fortjener å komme oss litt bort nå!

I sommer blir det en del bank-bank-sag-sag tenker jeg.
To vinduer skal bort og tettes, vinduer skal skiftes, huset skal isoleres, plattingen skal bli ferdig, og Scott sitt rom skal pusses opp siden ene vinduet der blir borte.
Gleder meg til alt er ferdig så det går an å slenge beina på bordet, se på alt som er ferdig og bare slappe av og nyte synet av alt som har blitt gjort :)

Vi satser på mer skriving etterhvert.
Litt om oppussing, bryllup, hverdagsliv, drømmer og ønsker etc etc
Såe... till we meet again :)


"Smiiiil mammaaa"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar