innlegg


mandag 29. april 2013

Mitt kunstverk og verdier!

Hvis glede er viktig eller nødvendig. Hvorfor er det det?

I mitt liv som noens datter, søster, svigerinne, venninne, kjærste og mamma, så skal det ikke så mye til for å være glad.
Noen vil kanskje si at penger gjør en glad, å eie en bolig, bil, ha en god jobb og et rent og pent hjem å komme hjem til.
Jeg vil se at den jeg får lov til å være er det som gjør meg glad.
At jeg får være datter til verdens beste og mest forståelsesfulle mamma.
At jeg får være søster til de to kuleste og snilleste brødrene mine.
Svigerinne til to herlige og flotte jenter (de er voksne altså, men de er ikke damer)
Venninne til Verdens Beste Maria! Ingen over, ingen ved siden av! <3
Kjærste til verdens beste, flotteste, fantastiske, herligste, mest omsorgsfulle mann! Jeg Elsker Deg!
Og ikke minst; at jeg får være mamma til mitt aller mest dyrbareste, fineste, vakreste og morsomte gutt. Mitt kunstverk på alle mulige måter, mitt avkom og arving! Du er best, min Scott! Jeg elsker deg over alt i verden!

Alt dette er det som gjør meg glad! Som gjør livet mitt verdt å leve!
Dagen blir ikke helt den samme uten!

Hvis glede er viktig eller nødvendig. Hvorfor er det det?
Hadde jeg ikke hatt alle dere i mitt liv, hadde jeg ikke hatt noe liv!
Dere gjør dagen min så mye bedre! Så mye mer verdifull!
Jeg er evig takknemlig for at nettopp dere er min glede!







1 kommentar: