innlegg


onsdag 17. april 2013

Inni deg; en håndfull av Bowie - en klase av Ventura

Hvordan ser gleden ut inni deg? 

Det er også et spørsmål fra denne GLADiatoren fra helgen som var.
Det vil fortsette å komme spørsmål om det å være glad, hvordan vi er glade osv.
Ikke bare for at dere skal ha noe å lese, men jeg får jobbet med "mitt indre" på en helt annen måte.
Men hvis du kommenterer, eller bare så enkelt tenker på de spørsmålene som kommer etterhvert, blir jeg også glad :) *happyface*

Så hvordan ser egentlig en glede ut? Inni deg...

Husker du Ace Ventura. Den første filmen der han herjer rundt på dette hjemme for litt sånn smågale mennesker. Iført balerinaskjørt og militærboots. *se så for deg et par millioner av celler - med mitt utseende inni kroppen.
























En håndfull med andre celler som svømmer rundt og synger på en gladlåt av David Bowie og danser til Bojo Mujo.
Så se egentlig for deg en Ace-Lucie med gladlåter og full fest og fres inni kroppen.
Hvertfall når gleden bruser over. Den følelsen når du faktisk kjenner at det bruser litt i brystkassa.

Det er igrunn litt vanskelig å holde dette innlegget seriøst. Jeg vet jo ikke hvordan det ser ut inni meg, og hvertfall ikke når jeg er glad, så da må det jo bare bli komiskt og bisarr.

Dagens spørsmål til deg.. believe it or not;
Hvordan ser gleden ut inni deg?

Hvis du lurer på hvordan følelsen av Bojo Mujo er, sjekk ut denne videoen. Får jeg deg til å smile av denne, kommenter gjerne hvorfor du smilte :) Kanskje det får meg til å smile, og da smiler vi alle sammen :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar